Doplnky pre Webareal e-shopy
Thulium
Jeden panel - veľa kanálov. Všetky služby zákazníkom (hotline, helpdesk, chat) sa uskutočňujú na jednom mieste - vo vašom prehliadači. Takto funguje omnichannel. Thulium je systém call centra a elektronickej podpory. Integrácia platformy Thulium so systémom BaseLinker zjednodušuje riadenie služieb zákazníkom. Zákaznícke otázky sa vybavujú v jednom virtuálnom kontaktnom centre.Thulium získava základné informácie o zákazníkoch z BaseLinker a umožňuje agregáciu objednávok kupujúcich v reálnom čase. Po zadaní zákazníckej karty Thulium zobrazí informácie o zákazníkovi a objednávke. Pri telefonickom kontakte so zákazníkom má zamestnanec okamžitý prístup k požadovaným informáciám, čo urýchľuje proces podpory. Ak kupujúci používa rôzne prihlasovacie údaje pre viaceré služby, ale používa rovnakú e-mailovú adresu, Thulium ich dokáže identifikovať ako presne tú istú osobu.
Integrácia je dostupná z Thulium - spolieha sa na synchronizáciu zákazníckych databáz Thulium a BaseLinker. Následná synchronizácia nových zákazníkov/objednávok sa uskutoční automaticky každú polhodinu.
Toto prepojenie je súčasťou doplnku BaseLinker, ktorý zahŕňa integráciu stoviek ďalších doplnkov za jednu cenu. Preskúmajte ďalšie dostupné rozšírenia a widgety, ktoré sa nachádzajú na trhu Webareal Doplnky.

Tento doplnok je zadarmo!
Toto propojení je součástí doplňku Base., který obsahuje integraci dalších doplňků za jednu cenu. Prozkoumejte i další dostupná vylepšení a widgety.
Názov doplnku:
Base.
Doplnok vyžaduje prístup k:
Objednávky, Produkty, Zákazníci
Spôsob platby:
Prebieha inštalácia...
Prosím čakajte
Inštalácia bola úspešne dokončená
Inštalácia nemohla byť dokončená. Skúste to prosím neskôr.