Freshdesk

Freshworks umožňuje podnikom rýchlo a jednoducho potešiť svojich zákazníkov a zamestnancov. Robíme to vďaka novému prístupu k vytváraniu a poskytovaniu softvéru ako služby, ktorý je cenovo dostupný, rýchlo implementovateľný a určený pre koncového používateľa. Na rozdiel od staršieho softvéru spoločnosť Freshworks vytvára technológiu, ktorá funguje pre každého a uľahčuje IT, zákaznícky servis, predaj, marketérom a HR robiť svoju prácu a potešiť svojich zákazníkov.

Viac ako 50 000 spoločností využíva službu Freshworks SaaS, aby umožnilo lepšiu zákaznícku skúsenosť (CX, CRM) a zamestnaneckú skúsenosť (ITSM, HRSM).

Integrácia medzi aplikáciami BaseLinker a Freshdesk automaticky vyhľadáva objednávky spojené s e-mailovou adresou odosielateľa konkrétnej správy. Vedľa tela správy sa v službe Freshdesk zobrazí ďalší bočný panel, na ktorom sú uvedené objednávky konkrétneho zákazníka. Kliknutím na číslo objednávky sa dostanete priamo na kartu objednávky na paneli nástrojov BaseLinker.

Toto riešenie znižuje prepínanie medzi systémami a manuálne vyhľadávanie objednávok. Umožňuje tiež rýchlo skontrolovať napríklad stav alebo dátum objednávky, pretože tieto informácie sa už zobrazujú v rámci doplnku Freshdesk.

Integrácia BaseLinker - Freshdesk umožňuje tiež vytvoriť novú objednávku pre zákazníka priamo z doplnku Freshdesk, napr.

Používanie služby Freshdesk je bezplatné, bez obmedzenia počtu spracovaných správ.


Táto integrácia je súčasťou doplnku BaseLinker, ktorý zahŕňa integráciu stoviek ďalších doplnkov za jednu cenu. Preskúmajte ďalšie dostupné rozšírenia a widgety, ktoré sa nachádzajú na trhu Webareal Doplnky.

Tvorca doplnku:

Base.

info@base.com

Tento doplnok je zadarmo!
Späť

Toto propojení je součástí doplňku Base., který obsahuje integraci dalších doplňků za jednu cenu. Prozkoumejte i další dostupná vylepšení a widgety.