Call Center Online

Call Center Online umožňuje viackanálovú podporu procesov zákazníckeho servisu prostredníctvom telefónu, e-mailu, SMS, chatu atď.
Čo prináša integrácia Call Center Online s BaseLinker:

- Cyklická, automatická synchronizácia objednávok a zákazníkov medzi obchodom prepojeným s BaseLinker a systémom zákazníckeho servisu Call Center Online.

Načítanie informácií z BaseLinker do karty zákazníka v Call Center Online.
- Možnosť zmeniť stav objednávky v BaseLinker z úrovne zákazníckej karty Call Center Online.
- Možnosť pridať poznámku k objednávke v BaseLinker počas kontaktu so zákazníkom z úrovne zákazníckej karty Call Center Online.
- Telefonická/SMS/E-mailová komunikácia s obchodnými partnermi z objednávok importovaných z BaseLinker.
- Monitorovanie procesov zákazníckeho servisu.


Táto konektivita je súčasťou doplnku BaseLinker, ktorý zahŕňa integráciu stoviek ďalších doplnkov za jednu cenu. Preskúmajte ďalšie dostupné rozšírenia a widgety, ktoré sa nachádzajú na trhu Webareal Doplnky.

Tvorca doplnku:

Base.

info@base.com

Tento doplnok je zadarmo!
Späť

Toto propojení je součástí doplňku Base., který obsahuje integraci dalších doplňků za jednu cenu. Prozkoumejte i další dostupná vylepšení a widgety.