Doplnky pre Webareal e-shopy
Call Center Online
Call Center Online umožňuje viackanálovú podporu procesov zákazníckeho servisu prostredníctvom telefónu, e-mailu, SMS, chatu atď.Čo prináša integrácia Call Center Online s BaseLinker:
- Cyklická, automatická synchronizácia objednávok a zákazníkov medzi obchodom prepojeným s BaseLinker a systémom zákazníckeho servisu Call Center Online.
Načítanie informácií z BaseLinker do karty zákazníka v Call Center Online.
- Možnosť zmeniť stav objednávky v BaseLinker z úrovne zákazníckej karty Call Center Online.
- Možnosť pridať poznámku k objednávke v BaseLinker počas kontaktu so zákazníkom z úrovne zákazníckej karty Call Center Online.
- Telefonická/SMS/E-mailová komunikácia s obchodnými partnermi z objednávok importovaných z BaseLinker.
- Monitorovanie procesov zákazníckeho servisu.
Táto konektivita je súčasťou doplnku BaseLinker, ktorý zahŕňa integráciu stoviek ďalších doplnkov za jednu cenu. Preskúmajte ďalšie dostupné rozšírenia a widgety, ktoré sa nachádzajú na trhu Webareal Doplnky.

Tento doplnok je zadarmo!
Toto propojení je součástí doplňku Base., který obsahuje integraci dalších doplňků za jednu cenu. Prozkoumejte i další dostupná vylepšení a widgety.
Názov doplnku:
Base.
Doplnok vyžaduje prístup k:
Objednávky, Produkty, Zákazníci
Spôsob platby:
Prebieha inštalácia...
Prosím čakajte
Inštalácia bola úspešne dokončená
Inštalácia nemohla byť dokončená. Skúste to prosím neskôr.